יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

עשיתי החלקה אורגנית OXO לשיער וזה מה שיש לי לומר עליה


אני מאוד אוהבת שינויים ומאז שאני זוכרת את עצמי אני משנה את הסגנון של השיער שלי. ניסיתי הכל מהכל – צבעתי אותו, הארכתי, הסתפרתי קצוץ, אפילו עשיתי ראסטות לתקופה קצרה. היום אני מבינה שהסיבה לכל השינויים האלה היא שלא ממש אהבתי את השיער שלי וגם לא ידעתי איך לסדר אותו. ביום שהחלטתי לעשות החלקת שיער OXO די חששתי כי שמעתי שהחלקות תמיד מכילות חומרים כימיים והורסות את השיער לחלוטין אבל בכל זאת העזתי. 


ואז שמעתי מחברה על החלקת OXO...

הלכתי ושאלתי את הספר אם החלקת OXO ORGANIC מומלצת יותר מההחלקות האחרות שיש היום בשוק (יפנית, קראטין וכד') והוא היה בעדה מאחר שאין עשן מסכן או חומר אגרסיבי שעלול לגרום לנזק. גם לי זה נשמע טוב, כמה שפחות לפגוע בשיער. 

מה שמצא חן בעיניי בנוסף הייתה העובדה שהספר הבטיח לי שהחלקת OXO ORGANIC  לא רק מחליקה את השיער אלא גם משקמת אותו ואני הייתי זקוקה בדחיפות לשיקום. ווידאתי פעמיים אם ההחלקה תתפוס בגלל שהשיער שלי היה צבוע והובטח לי שכבר בסיום הטיפול אני אוכל לצבוע את השיער ללא חשש כלל.

הספר עבד על השיער שלי כמה שעות כשהתהליך האורך ביותר נעשה  בתהליך עיבוד השיער עם מחליק שיער. בהתחלה הוא הניח את החומר על השיער שלי והמתין כשעה ואחר כך נלקחתי אל הכיור על מנת לשטוף את החומר מן השיער. 

בשלב הזה קצת פקפקתי כי לא הבנתי איך ייתכן שהשיער יוחלק אם החומר נשטף אבל הסבירו לי שהנוסחה של אוקסו אורגניק ייחודית והעבודה על השיער נעשית בצורה שונה מההחלקות האחרות. לאחר מספר שעות של טיפול מצאתי את עצמי די מרוצה כי במראה נגלתה אליי מישהי אחרת לחלוטין. 

במקום לראות את עצמי עם שיער מבולגן פתאום ראיתי את עצמי רק הרבה יותר מסודרת ואלגנטית. מי היה מאמין שצורת השיער יכולה כל כך להשפיע על המראה שלי!

השיער שלי היה ארוך יותר לפתע, ההחלקה גרמה לו להראות מבריק ובריא יותר, כשהזזתי את הראש השיער נע אחרי ולא נותר מקובע או חסר חיים. האמת? הייתי בעננים. אחר כך התייעצתי עם הספר איך אני צריכה לשמור או לתחזק את ההחלקה אבל מסתבר שאין איסורים קונקרטיים ואני יכולה לחזור לשגרת היום יום שלי ללא שום בעיה. 

חשבתי שלא אוכל להיכנס לבריכה או לחפוף את השיער במוצרי שיער רגילים וגם במקרה זה – מסתבר שהכל מותר. הספר הסביר שאני יכולה לאסוף את השיער, לקלוע בו צמה, לחפוף כמה ומתי שבא לי ושאוכל לחפוף בכל שמפו או תכשיר. החלקת אוקסו אורגניק התאימה לי בול! אני לא יודעת איך לא חשבתי קודם לכן להחליק את השיער ולמה התעללתי בו כל כך הרבה שנים אבל היום אני ממש מרוצה מהמראה שלי.


דעתי על ההחלקה של אוקסו אורגניק היא חיובית לגמרי בגלל שלפני כן לא מצאתי את עצמי כל כך בכל הנוגע לעיצוב שיער. אני חושבת שהייתי במצב שדי הרמתי ידיים ולכן כל פעם מחדש הסתפרתי או שיניתי את השיער שלי אבל היום, אני מבינה שזה מה שהייתי צריכה לעשות מזמן.

לאתר הרשמי של החברה: https://www.oxoorganic.com





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה